Hoe zo decadent?

16 februari 2019 - Sydney, Australië

hierbij ons eerste reisverslag geschreven op een terrasje in Sidney.

donderdag zijn we heel relaxed vertrokken. De koffers waren dinsdag (Gerrit) en woensdag (Ellen) al gepakt, zodat we zelfs tijd hadden om ter gelegenheid van Gerrits verjaardag een cappuccino met een taartje in een nieuw koffietentje, La Blique geheten, op de Langedijk te drinken.

De reis naar Schiphol ging heel vlot en het inchecken + Security was in een kwartiertje gepiept. Onze upgrade naar businessclass wierp meteen zijn vruchten af! Daarna konden we gaan genieten van allerlei lekkernijen in de Crowns Lounge. Echt super de luxe allemaal en dat lieten we ons lekker aanleunen.

Ook het slapen in de businessclass en de service daar qua eten en drinken is ons ontzettend goed bevallen. We waren dus bang dat het tweede gedeelte van de reis (Seoul-Sidney) erg tegen zou vallen. Gelukkig was Asiana Airlines eigenlijk best goed.

Voorlopig tot zo ver.

Warme groeten uit Sidney, Gerrit en Ellen

1. Annegien:
    Fijn, zo'n vliegende start! Geniet van Sydney en elkaar. Xx
  2. Lilianne Delhaije:
    16 februari 2019
    Bofkonten! Liefs uit een warm en lenteachtig Limburg 🌞. Enjoy🍀, Jos en Lilianne ❣
  3. Marion Osterhaus:
    Een goed begin. Veel plezier
  4. Marianne N:
    16 februari 2019
    klinkt goed! Geniet maar lekker van al die decadentie ! ha ha
  5. Ronald Hage:
    Mooi zo’n pensioenleven! 😉
  6. Carolien Moree:
    16 februari 2019
    Tja, een beetje decadentie kan zo lekker zijn!!! Geniet van land, natuur en met/van/door enz. elkaar.
  7. Eddieman:
    16 februari 2019
    Goed begin! Gaan jullie volgen. Groet.
  8. Marianne van de Merwe:
    16 februari 2019
    Wat een luxe start! Hoe doe je dat, een upgrade naar de businessclass? Charme offensiefje?
  9. Thea:
    17 februari 2019
    Lieve mensen,
    Wat heerlijk om je zo te laten verwennen, jullie verdienen het. Alle geluk op de verdere reis en we kijken uit naar jullie verhalen en foto's.
    Liefs, Ton en Thea
  10. Annelies Mak:
    17 februari 2019
    Ja, jullie hebben gelijk, als je het doet, moet je het goed doen!! Geniet van Sydney en alles wat er nog gaat komen. Ben zeer benieuwd naar jullie leven als"zeerot"